Untitled Document powrót do strony >>> www.muzulmanie.com
www.muzulmanie.com


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Amerykanie wykorzystują Wojsko Polskie !
Autor Wiadomość
admin
Site Admin


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 28
Wysłany: Pon 13 Gru, 2004 22:33   Amerykanie wykorzystują Wojsko Polskie !

Polski naród zawsze był i będzie naiwny, nie dość, że władował się w Irak to jeszcze Amerykanie "zmuszają" nas do zwiększenia sił stabilizacyjnych stacjonujących w Afganistanie. Ciekawe jakie to przyniesie konsekwencje w kontaktach z Rosją, jeszcze nam to bokiem wyjdzie!!!
 
 
dżumana

Dołączył: 29 Lip 2005
Posty: 31
Wysłany: Sro 03 Sie, 2005 11:51   

dlaczego mamy się przejmować tym co sobie ruscy pomyślą ? Co do udziału WP w tego typu misjach to zawsze twierdziłam, że nie ma się co pchać niech Amerykanie pilnują porządku na świecie, a że jest to także nasz porządek to wszystko jest OK.
 
 
just.maysun 


Dołączyła: 28 Lip 2005
Posty: 54
Wysłany: Sro 03 Sie, 2005 14:17   

dżumana napisał/a:
dlaczego mamy się przejmować tym co sobie ruscy pomyślą ? Co do udziału WP w tego typu misjach to zawsze twierdziłam, że nie ma się co pchać niech Amerykanie pilnują porządku na świecie, a że jest to także nasz porządek to wszystko jest OK.


dzumana, nie co pomysla ale co zrobia

ta swoja wypowiedzia dalas przyklad co taki przecietny polak wie o polityce: ameryka zawsze cacy. i nikt nawet nie pomysli kto by nas mogl wspomoc jak nie sasiedzi - chyba tylko usa ktora tak baaardzo nas "kocha"

po tym co tu napisalas nie mow wiecej ze polska to demokratyczny kraj

ciekawe kiedy polacy sie zbuntuja?
widzac co sie wokol dzieje nic nie wzrusza polsk,i dalej pieskujemy usa.
zbuntujemy sie pewnie gdy usa zacznie wypieprzac ze swego kraju polskich emigrantow i zamknie granice dla polakow, tylko to wydaje mi sie moze dac na uczuciach polakow... :twisted:
 
 
just.maysun 


Dołączyła: 28 Lip 2005
Posty: 54
Wysłany: Sro 03 Sie, 2005 14:19   

dopowiem jeszcze ze usa boi sie rosji, uwaza ja za bardzo groznego przeciwnika o czym nam sie jakos udaje zapomniec i calkowicie niedoceniamy naszych sasiadow
 
 
dżumana

Dołączył: 29 Lip 2005
Posty: 31
Wysłany: Pon 08 Sie, 2005 16:14   

nie uważam ze ameryka zawsze cacy nie dorabiaj sobie ideologii, napisałam tylko czemu mamy sie przejmować tym co pomyślą ruscy, czy na nas najadą?zrzucą bombę? nic takiego się nie wydarzy, nie te czasy. wiem że ty byś wolała, żeby Polacy walczyli po stronie biednych wybuchowych muzułmanów, ale masz pecha, po 50 latach totalitaryzmu nie dadzą się za gonić w następny jaki chcecie stworzyć kalifat.a co ty wiesz na temat polityki tylko to co wyczytasz lewackich piemkach nadających na żydów i stany, to właqśnie ty nie spoglądasz na świat obiektywnie widzisz tylko biednych gnębionych muzułm. i resztę wstrętnego świata.co do nie wpuszczania Polaków i wydalania ich ze stanów to nie wydaje mi się żeby do czegoś takiego doszło natomiast jestem przekonana że jest możliwe w przypadku muzułmanów i to nie tylko w USA. bo w Europie też coraz mniej was chcą widzieć i sami jesteście sobie winni, nie żydzi.
 
 
dżumana

Dołączył: 29 Lip 2005
Posty: 31
Wysłany: Pon 08 Sie, 2005 16:15   

napisz mi na jakiej podstawie wywnioskowałaś że Polska to nie demokratyczny kraj. czy nie wystarczy fakt że nikt cię jeszcze nieściga za bzdury które wypisujesz?
 
 
just.maysun 


Dołączyła: 28 Lip 2005
Posty: 54
Wysłany: Wto 09 Sie, 2005 13:16   

bo ja nie w polsce mieszkam

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




ps. ani w zadnym arabskim kraju tylko gdzies w europie.... :P
 
 
dżumana

Dołączył: 29 Lip 2005
Posty: 31
Wysłany: Sro 10 Sie, 2005 11:51   

just.maysun napisał/a:
bo ja nie w polsce mieszkam

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




ps. ani w zadnym arabskim kraju tylko gdzies w europie.... :P


a jakie masz obywatelstwo?
i czy nie wiesz że za przestępstwo popełnione na ter. polskim, albo którego skutki mają miejsce na ter. polskim, albo obywatelstwo polskie to jest właściwość polskich org. ścigania?
 
 
kresker

Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 3
Wysłany: Czw 02 Sie, 2007 20:03   

Jestem Polakiem i jestem z tego dumny.Nigdy nie przeszkadzało mi to byc dobrym muzułmaninem.Cieszyłem się,że hasło ZA WOLNOŚĆ NASZĄ I WASZĄ jest moją spuścizną.Tymczasem obecnie polski mundur hańbi się mordowaniem niewinnych cywili.My,Polacy,robimy za jankeskie psy wojny.Interwencja w Afganistanie to nie pomyłka polskiego rządu,ale zbrodnia.Dlaczego moi rodacy uważają moich współwyznawców za jakąś zwierzynę do odstrzału?
 
 
Piotrek 
Piotr Grochowski

Wiek: 40
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 04 Gru, 2015 18:33   

Generalnie byłem zwolennikiem zajęcia Afganistanu w 1998 roku przez talibów i ich wizji państwa. Mam nadzieję, że medresy w Afganistanie kształcą zdolną religijnie młodzież. Kabul w latach 70., nazywano "Szwajcarią Bliskiego Wschodu".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Untitled Document powrót do strony >>> www.muzulmanie.com